Oczywiście, że warto. Współcześnie logo czyli inaczej znak towarowy firmy, to najbardziej rozpoznawalny symbol marki. Odpowiedni sposób eksponowania logo klientom buduje ową rozpoznawalność.
Zaprojektowanie idealnego projektu logo Warszawa swojej firmy nie jest łatwym zadaniem. Firma powinna bowiem wyróżniać się na tle konkurencji, zwracać uwagę odbiorców i dysponować oryginalnym znakiem firmowym.
Dlatego zachęcamy do konsultacji z Naszymi projektantami, którzy mają lata doświadczenia w tworzeniu oryginalnych identyfikacji wizualnych.
5 podstawowych zasad projektowania logo:
Tak, projekt logo może być wykonany zdalnie.
Nie musisz się pojawiać u nas w biurze osobiście, aczkolwiek zawsze nam miło kiedy odwiedzają nas klienci.
Symbol R wskazuje, że to słowo, fraza lub logo jest zarejestrowanym znakiem towarowym produktu lub usługi.
Może być używane tylko w przypadku zarejestrowanych znaków towarowych i przez właściciela lub licencjobiorcę.
Projekt logo firmy wykonujemy 5-10 dni roboczych. Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie z dbałością o szczegóły, dlatego też czas oczekiwania na gotowe tanie torby z logo różni się w zależności od projektu. W celu ustalenia szczegółów czekamy na wiadomość: biuro@punktreklam.com
Koszt projektu logo wynosi od 0 do kilkudziesięciu tysięcy. Ale jeśli jesteś małą firmą lub startupem szukającym wysokiej jakości projektu, dobry projekt logo powinien kosztować od 500 do 2300 pln. Ceny projektów logo mogą się różnić, na przykład cena projektu logo zależy od jakości i tego, kto go stworzył.
Do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, dlatego też wycenę uzgadniamy bezpośrednio z zainteresowanym klientem. W celu ustalenia szczegółów czekamy na wiadomość: biuro@punktreklam.com
Niezależnie od tego, czy pracę nad projektem logo Warszawa zlecisz grafikowi, czy może zajmiesz się tym osobiście, musisz wiedzieć, że na tym z pozoru prostym znaku, spoczywa obowiązek realizowania określonych celów wizerunkowych. Jeśli więc ktokolwiek, zechce zacząć określone prace graficzne, koniecznie musi odpowiedzieć sobie na pytania:
Odpowiedzi na te pytania, są jednocześnie wyzwaniami, jakie stawiasz przed nowym logo. Dopiero w późniejszych etapach, zajmij się tym w jaki sposób możesz osiągnąć dane założenia, z wykorzystaniem kształtów, kolorów czy odpowiedniej typografii.
Wiadomo, tworzysz logo dla swojej firmy, jednak jest ono skierowane w stronę odbiorców. Oznacza to, że twoje poczucie stylu i estetyki, nie musi być takie samo jak twoich klientów, a mimo wszystko logo powinieneś dopasować do nich. To klienci stanowią o twoim sukcesie. Jeśli więc nie przepadasz za kolorem czerwonym, ale uwielbiają go twoi odbiorcy, musisz pójść na kompromis. Co musisz szczególnie uwzględnić podczas tworzenia projektu? Otóż weź pod uwagę:
Przechodząc do oceny projektu swojego logo, nie możesz jedynie sprowadzić tego do poziomu: „ładne- brzydkie”. Estetyka, choć jest ważna, nie może być priorytetem oceny logo.
Pamiętaj, że projekt logo Warszawa będzie oceniane przez różne gusta i guściki, a kierując się jedynie jednym aspektem, nie uda ci się zadowolić wszystkich. Zadaj więc sobie następujące pytania: