Każdy właściciel biznesu zastanawia, się co może jeszcze zrobić, by poprawić swój wynik na rynku. Współczesne rynki bowiem są niezwykle wymagającym polem rywalizacji. Jeżeli dany przedsiębiorca ma dobrej jakości produkt, może liczyć na powrót tego samego klienta po jego usługi. Co można więc zrobić, by ułatwić mu to zadanie?
Identyfikacja wizualna zawiera w sobie charakterystyczne elementy, które są widoczne dla klienta już na pierwszy rzut oka. Taka szybkość i bezpośredniość przekazu jest przymusem. Często kupujący nie ma bowiem czasu na wydłużone poszukiwania produktu lub usługi, którą potrzebuje. Logo, czcionka w nim użyta lub jej brak, dominujące kolory. Te czynniki są najbardziej widocznymi na pułkach sklepowych lub w reklamach. Internet jeszcze bardziej spotęgował moc symboli w biznesie. W czasie kiedy reklama może dosięgnąć większość mieszkańców danego kraju, dźwięczne hasło lub przyciągające oko logo mogą dać przedsiębiorcy liczący się zysk.
W dzisiejszym świecie „podłączonym do internetu” dbanie o spójną komunikację marki to duże wyzwanie. Coraz częściej oddajesz część kontroli nad wizerunkiem w ręce wewnętrznych i zewnętrznych partnerów. Posiadanie jasnych wytycznych dotyczących zasad komunikacji wizualnej pozwala lepiej zapanować nad tym, jak wyglądasz w różnych kanałach.
Księgi takie są spisami zawierającymi szczegółowe dane o cechach, zasadach i wskazaniach dotyczących używania znaków identyfikacji danej firmy. Zwykle zapisuje się w nich instrukcje dotyczące wykorzystania takich elementów jak: symbole dekoracji i loga, firmowe kolory, typografie firmowe, wzory reklam i materiałów audiowizualnych, nadruki firmowe (druki, koperty, rachunki i faktury), oznakowanie używane w transporcie i logistyce oraz ubiór i elementy identyfikacji pracowników.
Kompleksowa obsługa firm
Projektowane przez nas logotypy są zawsze dopasowane idealnie do Twojego biznesu
Zaprojektujemy wszelkie materiały, które są niezbędne do działań marketingowych w Twojej firmie
Zaletą jest fakt, że posiadamy również wiedzę z zakresu produkcji reklamowej. U nas otrzymasz usługę od projektu po produkt końcowy.
Kompletny brandbook, który otrzymasz razem z projektem logotypu Swojej firmy.
Księga znaku jest zbiorem zasad dotyczących użycia logotypu, jego właściwej proporcji oraz kolorystyki. Kompleksowa księga znaku zawiera również podstawowe wytyczne jak mają wyglądać materiały wizerunkowe jak wizytówki czy baner.
Projekty logotypów wykonujemy zazwyczaj w przeciągu 7 dni roboczych.
Pliki z logo we wszelkich niezbędnych formatach na potrzeby druku i internetu wysyłamy w specjalnej paczce drogą internetową. Twoją księgę znaku otrzymasz w formie pliku pdf.